Namun lama-kelamaan, kunjungan dari tuan ku berkurang dan kini aku tersadai tanpa perhatian...
Haha..penat la tulis karangan.
Anda kenal format karangan di atas? Saya yakin anda juga arif dengan situasi tersebut kerana penulis blog ini sebegitu. Pemalas. Baiklah, blog-blog ini akan lebih diupdate selepas ini.
Anyway, first thing first. Me and a few of my friends experienced problem posting comments on blogger. I was surfing the web and found this.

*the links are clickable*
So basically I had to enable third party cookies unless the comments are in pop-up form. That way, the cookies from blogger are used instead of blogspot, thus no problem exist. The problem with on-line comment is the difference between cookies: Blogger and Blogspot.
KOT.
tapi pendek kata samada:
1. Enable third party cookies (commenters)
2. Enable pop-up comments form (blog owner)
Cuma ada sesetengah kes terpencil macam nisa, yang mana buat macam mana pon tak jadi. Kes tu, memang patut buang ke laut ja komputer tu.
Perkara seterusnya:
Maka dengan ini saya mencuba Amazon associates..haha, macam best. Walaupon berdasarkan komen-komen dalam internet, hasil (revenue) tak seberapa, rasa nak buat jugak.
I don't know if everyone notice but there's a link to my other blog on the top, Rid the Red Book and the idea is to implement the Amazon associates on the blog. If a reader feels the book is interesting, then he/she can buy it by clicking through the Amazon link. And I will get commission for every sales conversion. Yay!
In order to make it work I have to post more on that blog. So for anyone who's interested in a particular book, give me a comment and I try to search the book and read it (besides the usual number of books I normally read).
Tapi pendek kata kena tulis lagi banyak post. Hmm...
Oleh itu, (oleh itu ada koma dak lepas tu?) jadual mengemaskini blog di wujudkan. <--(haha, ini sungguh angan²)
However since I said it out loud and I typed it here clear, I guess I have to follow it. Else people will critic me for the punctuality.
Saya tidak mahu dikecam masyarakat.
meand(re)-thought - once a week at least
kerawang perak- twice every two weeks
rid red book- thrice a month
HoHo
Salam dan selamat.
tak ikot jadual, pulas telinga!
ReplyDeleteoh man.aku kne buang ke laut ek laptop aku nih?sob sob.lol kidding2 :P anyway,mmg dah dikenal pasti OS nye prob.heh.kne format la nih.huhuhuhu
ReplyDeleteim not kidding nisa.please throw ur laptop into the sea
ReplyDelete